Slapukai reikalingi tam, kad ši svetainė veiktų tinkamai. Aktyvinkite slapukus ir atnaujinkite savo naršyklę. Atnaujinus bus rodomas slapukų valdymo dialogas.

Ši svetainė naudoja slapukus funkcionalumo, patogumo ir statistikos tikslais. Galite bet kada pakeisti šiuos nustatymus spustelėdami „keisti nustatymus“. Jeigu sutinkate, kad slapukai būtų naudojami, spustelėkite „Taip, sutinku“. Mūsų privatumo strategija

Dirbtinis intelektas: „Bosch“ ruošia automobilius mokytis ir priimti sprendimus

 
 
 

Kontaktai


Mrs
Marina Blomniece
Communication manager
Mukusalas str. 101
LV-1004 Riga
Latvia
Telefono numeris
+371 67802080
Faksas
+371 67807941

 

2017.03.16 | Bosch Group | Įmonės naujienos

  • „Bosch“ vadovas V. Denneris: „Autonominis vairavimas didina saugumą keliuose. Tam būtinas dirbtinis intelektas. Mes paverčiame automobilius išmaniais.“
  • Naujas DI automobilinis kompiuteris geba interpretuoti eismą.
  • Blokų grandinė: „Bosch“ ir „TÜV Rheinland“ pristato sprendimą, kaip išvengti ridos klastojimo.
  • Prijungtos remonto dirbtuvės galėtų prabėgomis pataisyti transporto priemones.

Vokietijos sostinėje surengtoje tarptautinėje konferencijoje „ConnectedWorld 2017“ ši technologijų ir paslaugų įmonė pristatė autonominiams automobiliams skirtą kompiuterį. Dirbtinio intelekto (DI) technologija įgalina kompiuterį pritaikyti sistemos mokymosi metodus. Šis DI automobilinis kompiuteris turėtų valdyti autonominius automobilius net ir sudėtingomis eismo sąlygomis, taip pat tokiose situacijose, su kuriomis susiduria pirmą kartą. „Mokome automobilį savarankiškai manevruoti kelyje“, – tarptautinėje pramonės konferencijoje apie daiktų internetą sakė „Bosch“ valdybos pirmininkas dr. Volkmaras Denneris. Automobiliuose jau dabar naudojami „Bosch“ jutikliai aplinkai stebėti. Transporto priemonėse naudojamas dirbtinis intelektas galės jutiklių duomenis interpretuoti ir nuspėti tolesnius eismo dalyvių veiksmus. „Autonominis vairavimas didina saugumą keliuose ir tam būtinas dirbtinis intelektas. Mes paverčiame automobilius išmaniais“, – tęsė „Bosch“ vadovas. Kurdama pagrindinį automobilio kompiuterį įmonė „Bosch“ ketina bendradarbiauti su JAV technologijų įmone „Nvidia“. Ši įmonė tieks mikroschemas, kurioje įrašyti sistemos mokymosi algoritmai. DI automobilinius kompiuterius tikimasi pradėti gaminti vėliausiai kito dešimtmečio pradžioje.

Kitą dešimtmetį automobiliai be vairuotojo bus kasdienybė

„Bosch“ DI automobilinis kompiuteris atpažįsta pėsčiuosius ir dviratininkus. Be to, kad atpažįsta objektus, dirbtinis intelektas padeda autonominiams automobiliams įvertinti situaciją. Pavyzdžiui, didesnė tikimybė, kad eismo juostą keis tie automobiliai, kurių įjungti posūkių signalai. Taip autonominis automobilis su DI atpažįsta ir įvertina sudėtingas eismo situacijas (pavyzdžiui artėjančios transporto priemonės daromą posūkį) ir į jas atsižvelgia. Viską, ką įsisavina, kompiuteris kaupia dirbtinių neuronų tinkluose. Ekspertai laboratorijoje tikrina šių žinių tikslumą. Tada viskas išbandoma kelyje ir galiausiai dirbtinio intelekto sugeneruota informacija gali būti perduota neribotam skaičiui DI automobilinių kompiuterių, atnaujinant jų programinę įrangą. „Siekiame, kad autonominis vairavimas veiktų bet kokioje situacijoje. Jau kitą dešimtmetį automobiliai be vairuotojo bus kasdienybė. „Bosch“ tobulina visas sudedamąsias autonominio vairavimo technologijos dalis. Tikimės būti tarp pirmaujančiųjų ir dirbtinio intelekto srityje“, – sakė Denneris. Jis pridūrė, kad dirbtinis intelektas vaidins labai svarbų vaidmenį ne tik transporto, bet ir kitose „Bosch“ verslo srityse: „Po kokių dešimties metų praktiškai visi „Bosch“ gaminiai kokiu nors būdu bus susiję su dirbtiniu intelektu. Arba jis bus pačiame gaminyje, arba gaminys bus pagamintas padedant dirbtiniam intelektui.“ Šių metų pradžioje įmonė paskelbė, kad steigia Dirbtinio intelekto centrą. Norėdama didinti savo kompetenciją šioje srityje „Bosch“ investuoja apie 300 mln. eurų.

Saugus dalijimasis duomenimis ir jų laikymas internete

Įžanginėje konferencijos „Bosch ConnectedWorld 2017“ kalboje, kurios klausėsi maždaug 2700 dalyvių, Denneris įvardijo kitas novatoriškas technologijas, kurios įmonei „Bosch“ atvers naujas verslo sritis. Be dirbtinio intelekto ir debesijos, buvo paminėta blokų grandinės (angl. blockchain) technologija. Ši technologija leidžia naudotojams saugiai dalytis duomenimis internetu nedalyvaujant tretiesiems asmenims. Naudotojai gali internetu sudarinėti sutartis, saugiai atlikti mokėjimus. Technologija užtikrina, kad duomenys būtų anoniminiai. Blokų grandinės pagrindas – decentralizuota duomenų bazė, į kurią įvesta informacija išplatinama į tūkstančius kompiuterių. Taip tampa neįmanoma duomenų suklastoti, o naudotojai nėra priklausomi nuo vieno duomenų apdorojimo centro.

„Bosch“ ir „TÜV“ bendradarbiauja kovoje su ridos klastojimu

Denner kartu su Vokietijos sertifikavimo institucija „TÜV Rheinland“ pademonstravo vieną praktinį blokų grandinės panaudojimo būdą. Ši technologija labai praverstų kovoje su plačiai paplitusia problema – ridos klastojimu. Vien Vokietijoje dėl šio sukčiavimo būdo patiriama maždaug 6 mlrd. eurų nuostolių. Kovoje su ridos klastojimu padėtų skaitmeninis ridos žurnalas, kurio duomenys būtų išplatinami į daugelį kompiuterių. Į šiuos kompiuterius automobiliai reguliariai siųstų ridos skaitiklio rodmenis per paprastą jungiamąjį elementą. Automobilių savininkai išmaniųjų telefonų programoje galėtų bet kada patikrinti transporto priemonės ridą ir palyginti su duomenimis, kurie rodomi pačiame automobilyje. Norėdami parduoti automobilį jie galėtų gauti sertifikatą, liudijantį automobilio ridos tikslumą. Tokį sertifikatą būtų galima bendrinti ir internetu, pavyzdžiui, internetinėje automobilių pardavimo platformoje.

„Bosch“ sujungia automobilį su remonto dirbtuve

Dirbtinis intelektas, debesija ir blokų grandinės – kuo šios išmaniosios „Bosch“ technologijos aktualios mūsų kasdienybėje? Denneris į šį klausimą atsakė pavyzdžiu. Tarkime, į automobilio šoninį langą pataiko akmuo. Remonto dirbtuvė per debesiją gauna automatinį pranešimą ir gali pasiruošti atitinkamam remontui. Prie sistemos prijungus logistiką ir krautuvus reikiama atsarginė dalis laukia atvykstančio kliento. Užsidėjęs papildytosios tikrovės akinius, kurie ekrane rodo instrukcijas, mechanikas darbą gali atlikti daug lengviau ir greičiau. Vairuotojai patiria realią naudą – kiek luktelėję jie vėl gali sėsti į automobilį ir važiuoti savo keliu. Nereikia tartis dėl automobilio atsiėmimo kitą dieną ir ieškoti alternatyvos, kol automobilis remontuojamas.

Maždaug 2700 dalyvių ir 130 kalbėtojų

Kovo 15–16 dienomis „STATION-Berlin“ rūmuose vykstanti konferencija „Bosch ConnectedWorld 2017“ rengiama jau ketvirtus metus. Šis renginys – viena didžiausių pasaulyje konferencijų daiktų interneto klausimais. Įvairios pramonės sritys pateiks pavyzdžių, kuo daiktų internetas bus naudingas. Šiemet konferencijoje dalyvauja apie 2700 technologijų vystytojų, verslo bendruomenės atstovų ir žurnalistų. Be „Bosch“ vadovo dr. Volkmaro Dennerio, į 130 kalbėtojų sąrašą įtraukti Timotheus Höttgesas („Deutsche Telekom“ vadovas), Edzardas Overbeekas („HERE“ vadovas) ir dr. Jen-Hsun Huangas („Nvidia“ vadovas). Renginio metu vykstančiame hakatone maždaug 500 programuotojų, startuolių atstovų ir dizainerių susirinks pasidalyti savo patirtimi ir idėjomis apie sujungtų transporto priemonių, sujungtos pramonės ir sujungtų pastatų technologijas. Šalimais veikiančioje parodoje lankytojai gali išbandyti novatoriškus daiktų interneto sprendimus, kuriuos pristato apie 80 parodos dalyvių.

Susijusios nuorodos:

„Bosch Group“ yra pasaulyje pirmaujanti technologijų gamintoja ir paslaugų teikėja. 2016 m. gruodžio 31 d. duomenimis įmonė turėjo apie 390 000 darbuotojų. 2016 m. įmonės pardavimai sudarė 73,1 mlrd. eurų. Grupės veikla padalyta į keturis verslo sektorius: automobilių technologijos, pramoninės technologijos, plataus vartojimo prekių bei energetikos ir statybų technologijos. Kaip pirmaujanti daiktų interneto įmonė, „Bosch“ siūlo inovatyvius sprendimus išmaniesiems namams, išmaniesiems miestams, skaitmenizuotiems automobiliams ir skaitmenizuotai pramonei. Pasitelkusi savo patirtį sensorinės technikos, programinės įrangos ir paslaugų bei jai pačiai priklausančios daiktų interneto debesijos srityse, savo klientams įmonė siūlo skaitmenizuotus, kelių domenų sprendimus iš vieno šaltinio. „Bosch Group“ strateginis tikslas yra kurti naujoves skaitmenizuotam gyvenimui. Savo gaminiais ir paslaugomis, kurios yra inovatyvios ir kelia entuziazmą „Bosch“ gerina gyvenimo kokybę visame pasaulyje. Trumpiau tariant, „Bosch“ technologija yra sukurta gyvenimui. „Bosch Group“ sudaro „Robert Bosch GmbH“ ir apie 440 padalinių ir regioninių įmonių maždaug 60 šalių. Įtraukus pardavimo ir paslaugų partnerius, pasaulinis „Bosch“ gamybos ir pardavimo tinklas yra atstovaujamas beveik visose pasaulio šalyse. Kompanijos ateities augimo pagrindas yra jos stiprybė kuriant inovacijas. „Bosch“ kompanijoje dirba apie 59 000 darbuotojų mokslinių tyrimų ir plėtros srityje maždaug 120 vietų visame pasaulyje.

Bendrovę 1886 metais Štutgarte įsteigė Robert Bosch (1861-1942) kaip „Tiksliosios mechanikos ir elektros inžinerijos dirbtuves“. Speciali „Robert Bosch GmbH“ valdymo struktūra garantuoja „Bosch Group“ veiklos laisvę, todėl įmonė gali kurti ilgalaikius planus ir iš anksto investuoti siekdama užtikrinti sėkmingą veiklą ateityje. Devyniasdešimt du procentai „Robert Bosch GmbH“ akcinio kapitalo priklauso „Robert Bosch Stiftung GmbH“ labdaros fondui. Didžiąją dalį balsų turi „Robert Bosch Industrietreuhand KG“ pramonės trestas, kuris ir vadovauja įmonei. Likusi akcijų dalis priklauso Boschų šeimos nariams ir „Robert Bosch GmbH“.

Daugiau informacijos galite rasti internetiniuose puslapiuose, adresu:

http://www.bosch.com

http://www.bosch-press.com

twitter.com/BoschPresse