Slapukai reikalingi tam, kad ši svetainė veiktų tinkamai. Aktyvinkite slapukus ir atnaujinkite savo naršyklę. Atnaujinus bus rodomas slapukų valdymo dialogas.

Ši svetainė naudoja slapukus funkcionalumo, patogumo ir statistikos tikslais. Galite bet kada pakeisti šiuos nustatymus spustelėdami „keisti nustatymus“. Jeigu sutinkate, kad slapukai būtų naudojami, spustelėkite „Taip, sutinku“. Mūsų privatumo strategija

„Bosch“ pristato savo automatinio vairavimo bandymą Kinijoje

 
 
 

Kontaktai


Mrs
Marina Blomniece
Communication manager
Mukusalas str. 101
LV-1004 Riga
Latvia
Telefono numeris
+371 67802080
Faksas
+371 67807941

 

2017.04.24 | Bosch Group | Įmonės naujienos

  • Bendradarbiavimo sutartys su „AutoNavi“, „Baidu“ ir „NavInfo“ itin tiksliems žemėlapiams sukurti
  • „Automatinis vairavimas įmanomas tik turint itin tikslius žemėlapius“, - teigia „Bosch“ valdybos narys Dr. Rolf Bulander.
  • Su Kinijos „Baidu“ interneto grupe „Bosch“ išleidžia automatinę bandomąją transporto priemonę į Kinijos gatves.
  • 2016 m. „Bosch“ mobilumo sprendimai Kinijoje augo greičiau negu rinka; jų pardavimai padidėjo 23,5 procento.
  • Šanchajaus automobilių parodoje „Bosch“ pristato savo įtampos, avarijų ir teršalų išmetimų nekeliančio ateities mobilumo vizijos sprendinius.

Šanchajus. Norint sėkmingai pradėti automatinio vairavimo diegimą Kinijoje, tebereikia perspektyvios itin tikslių žemėlapių sukūrimo koncepcijos. „Bosch“ ketina tai pakeisti, pasirašiusi bendradarbiavimo sutartį su Kinijos interneto grupe „Baidu“ ir žemėlapių tiekėjais „AutoNavi“ bei „NavInfo“. Visi keturi partneriai kartu kuria sprendinį, leisiantį jiems panaudoti „Bosch“ transporto priemonėse esančių radarų ir vaizdo jutiklių gautą informaciją žemėlapiams kurti ir atnaujinti. „Automatinis važiavimas neįmanomas be itin tikslių žemėlapių – nei Kinijoje, nei kurioje nors kitoje pasaulio vietoje“, - teigia „Robert Bosch GmbH“ valdybos narys ir mobilumo sprendimų verslo sektoriaus pirmininkas Dr. Rolf Bulander, artėjant Šanchajaus automobilių parodai. „Bosch“ laikosi atviro ir standartinio požiūrio. Automatinės transporto priemonės naudosis „Bosch“ jutiklių surinktais duomenimis savo buvimo vietai nustatyti, o tai yra būtina automatiniam vairavimui. Šie duomenys bus suderinami su kitų trijų partnerių žemėlapių duomenimis. „Bosch“, „AutoNavi“, „Baidu“ ir „NavInfo“ ketina pristatyti savo sprendinį iki šių metų pabaigos.

74 procentai kinų pageidauja automatinio vairavimo artimiausiu metu

„Bosch“ ir „Baidu“ interneto grupė pažengė dar toliau į priekį, kartu sukūrusios bandomąjį automobilį „Jeep Cherokee“ modelio pagrindu, skirtą iš dalies automatiniam važiavimui Kinijos greitkeliais. Bandomoji transporto priemonė aprūpinta daugybe „Bosch“ elementų. Be kita ko, tai yra penketas vidurinės dalies radaro jutiklių ir daugiafunkcė filmavimo kamera aplinkai atpažinti, ESP stabdžių kontrolės sistema ir elektroninis vairo stiprintuvas. „Automatinis vairavimas yra visuotinė „Bosch“ tema“, - sako Bulander. - „Kinija yra ketvirtoji mūsų bandymų vieta po Vokietijos, JAV ir Japonijos“. Būdama didžiausia pasaulio automobilių rinka, kurioje kasmet pagaminama apytiksliai 28 milijonai transporto priemonių, Kinija pati savaime tampa svarbia automatinio vairavimo technologijų rinka. Šalies vartotojai jau dabar itin atviri šiai temai. Šešiose valstybėse atliktos reprezentacinės „Bosch“ apklausos metu 74 procentai apklaustųjų kinų pasisakė palaikantys automatinio vairavimo įdiegimo greitu metu jų šalyje idėją. Palyginimui: Vokietijoje už tokią idėją pasisakė 33 procentai apklaustųjų, o JAV – vos 31 procentas.

„Bosch“ kaupia automatizavimo, ryšio ir elektrifikacijos patirtį Kinijoje

Automatinis vairavimas tėra viena iš galimų „Bosch“ plėtros Kinijoje krypčių. Šanchajaus automobilių parodoje bendrovė ketina pristatyti savo koncepcijos tyrimą, kuriuo parodoma, kaip ryšio pagalba iš eilinės transporto priemonės automobilis gali tapti asmeniniu vairuotojo pagalbininku. Šiuolaikinės vaizdo perteikimo priemonės ir vartotojo sąsajos pabrėžia automatinio ryšinio vairavimo privalumus, užtikrinsiančius saugų, įtampos nekeliantį ateities vairavimą. „Bosch“ taip pat pasiryžę augti galios perdavimo technologijų ir elektrifikacijos srityse. Turėdami individualiai pritaikytas benzino ir dyzelinio kuro tiesioginio įpurškimo sistemas, sisteminius sprendinius hibridinėms ir elektrinėms transporto priemonėms bei plačią CNG galios perdavimo modulių koncepciją, „Bosch“ gali padėti Kinijos gamintojams atitikti „China6“ taršos standarto reikalavimus.

„Bosch“ mobilumo sprendimai užvaldė Kinijos rinką dar 2016 m.

Kinija yra svarbi ir itin sėkminga „Bosch“ rinka. 2016 m. šio technologijų ir paslaugų tiekėjo mobilumo sprendinių pardavimai Vidurio karalystėje siekė 66,3 milijardo juanių (9 milijardus eurų). Tai buvo 23,5 procento daugiau nei ankstesniais metais. Per tą patį laikotarpį Kinijos automobilių rinka išaugo iki 14 procentų. „Kinija yra ir bus mūsų augimo simbolis. 2016 m. 20 procentų mūsų mobilumo sprendinių sektoriaus pardavimo įvykdyta būtent čia“, - teigia Bulander. Šiuo metu 21 Kinijos gamykloje „Bosch“ dirba daugiau negu 34 000 mobilumo sprendimų sektoriaus partnerių. Iš jų daugiau negu 4600 kūrėjų dirba su vietos rinkos naujovėmis 12-oje „Bosch“ technologijų centrų.

PAMATYKITE „BOSCH“ NAUJIENAS ŠANCHAJAUS AUTOMOBILIŲ PARODOJE 2017

Po plakatu „Išmanesnis mobilumas“ 2017 m. balandžio 19-28 d. Šanchajaus automobilių parodoje „Bosch“ pademonstruos savo koncepciją, kaip paversti ateities automobilius vairuotojų asmeniniais pagalbininkais. Šios technologijų ir paslaugų bendrovės stendas bus 5.1 salėje; jame taip pat bus demonstruojami įtampos, avarijų ir taršos nekeliantys ateities mobilumo vizijos sprendiniai.

„Bosch Group“ yra pasaulyje pirmaujanti technologijų gamintoja ir paslaugų teikėja. 2016 m. gruodžio 31 d. duomenimis įmonė turėjo apie 390 000 darbuotojų. 2016 m. įmonės pardavimai sudarė 73,1 mlrd. eurų. Grupės veikla padalyta į keturis verslo sektorius: automobilių technologijos, pramoninės technologijos, plataus vartojimo prekių bei energetikos ir statybų technologijos. Kaip pirmaujanti daiktų interneto įmonė, „Bosch“ siūlo inovatyvius sprendimus išmaniesiems namams, išmaniesiems miestams, skaitmenizuotiems automobiliams ir skaitmenizuotai pramonei. Pasitelkusi savo patirtį sensorinės technikos, programinės įrangos ir paslaugų bei jai pačiai priklausančios daiktų interneto debesijos srityse, savo klientams įmonė siūlo skaitmenizuotus, kelių domenų sprendimus iš vieno šaltinio. „Bosch Group“ strateginis tikslas yra kurti naujoves skaitmenizuotam gyvenimui. Savo gaminiais ir paslaugomis, kurios yra inovatyvios ir kelia entuziazmą „Bosch“ gerina gyvenimo kokybę visame pasaulyje. Trumpiau tariant, „Bosch“ technologija yra sukurta gyvenimui. „Bosch Group“ sudaro „Robert Bosch GmbH“ ir apie 440 padalinių ir regioninių įmonių maždaug 60 šalių. Įtraukus pardavimo ir paslaugų partnerius, pasaulinis „Bosch“ gamybos ir pardavimo tinklas yra atstovaujamas beveik visose pasaulio šalyse. Kompanijos ateities augimo pagrindas yra jos stiprybė kuriant inovacijas. „Bosch“ kompanijoje dirba apie 59 000 darbuotojų mokslinių tyrimų ir plėtros srityje maždaug 120 vietų visame pasaulyje.

Bendrovę 1886 metais Štutgarte įsteigė Robert Bosch (1861-1942) kaip „Tiksliosios mechanikos ir elektros inžinerijos dirbtuves“. Speciali „Robert Bosch GmbH“ valdymo struktūra garantuoja „Bosch Group“ veiklos laisvę, todėl įmonė gali kurti ilgalaikius planus ir iš anksto investuoti siekdama užtikrinti sėkmingą veiklą ateityje. Devyniasdešimt du procentai „Robert Bosch GmbH“ akcinio kapitalo priklauso „Robert Bosch Stiftung GmbH“ labdaros fondui. Didžiąją dalį balsų turi „Robert Bosch Industrietreuhand KG“ pramonės trestas, kuris ir vadovauja įmonei. Likusi akcijų dalis priklauso Boschų šeimos nariams ir „Robert Bosch GmbH“.

Daugiau informacijos galite rasti internetiniuose puslapiuose, adresu:

http://www.bosch.com

http://www.bosch-press.com

twitter.com/BoschPresse